Thuis west oost proost! - Reisverslag uit 's Gravenmoer, Nederland van Hannie Derlagen - WaarBenJij.nu Thuis west oost proost! - Reisverslag uit 's Gravenmoer, Nederland van Hannie Derlagen - WaarBenJij.nu

Thuis west oost proost!

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

14 December 2011 | Nederland, 's Gravenmoer

...het bloed kruipt waar het niet gaan kan...De wereldreizigster in mij is eindelijk weer opgestaan en het maakt me gelukkig:) Ik vind het weer retespannend, want ik ga wederom naar een werelddeel wat ik nog niet ken... Na maanden van feestjes en werken wordt het weer tijd voor bezinning, zen worden, een maand detoxen noem maar op. Wie zal het zeggen? Relaxen gaan we sowieso, want dat kan daar niet anders met zoveel prachtige natuur en een heerlijk zweterig temperatuurtje.
Morgenavond om 21.30 vlieg ik naar Bangkok, een van de metropolen van de wereld waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Daar zal ik Li treffen, die 's middags al vertrekt. Ja jullie lezen het goed, ik ga weer backpacken, ik zal echter deze keer niet 'alleen', maar samen met een vriendin een maand het oosten van deze wereld onveilig gaan maken. Jullie lezen snel weer meer.. Welterusten!

  • 14 December 2011 - 22:19

    Shirley:

    Zo jij ziet nog eens wat van de wereld!
    veel plezier daar.
    Groetjes van Shirley en Glowy

  • 15 December 2011 - 09:44

    Anniezz:

    Hey Hannie,

    Jij gaat een hele mooie trip tegenmoet! Bangkok is fantastisch! De rest van Thailand ook, vooral t eten, de beste keuken ter wereld wat mij betreft!! Ga lekker genieten, en deel je belevenissen met ons!

    Xx Anneke

  • 15 December 2011 - 11:16

    Tessa:

    Pop, leuk dat jullie wel een reisblog bijhouden!! Ik ga jullie volgen! Heel veel plezier daar samen,

    dikke kus!

  • 15 December 2011 - 18:16

    Bert En Marjorie:

    Hoi Hannie,
    lijkt ons ook wel wat, om een keer kerst te vieren in zwembroek en bikini. Geniet ervan en kom heelhuids (en gedetoxt!) weer thuis. We zullen je reisverslagen natuurlijk met rode oortjes volgen. Alvast fijne feestdagen en een swingend begin van het nieuwe jaar gewenst!
    Dikke kus van Marjorie en Bert

  • 16 December 2011 - 13:48

    Rian En Ron:

    jullie zullen wel blij zijn elkaar getroffen te hebben en dan nog wel in een compleet ander werelddeel.
    Hannie dat vliegtuig vertrok nooit op tijd , wat was er aan de hand ?
    anderhalf uur wachten lijkt geen goede start.... enfin laat maar gauw de
    rest doorkomen op t blog
    liefs mom dad en sprinter

  • 23 December 2011 - 12:09

    Kimberley:

    Heel veel plezier samen met Li en nog gefeliciteerd schat! Geniet van je avontuur, fijne dagen en alvast de beste wensen. Vergeet niet boeing die knuffel te geven mocht je m nog tegen komen;). Groetjes uit t koude kikkerlandje!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's Gravenmoer

Hannie

Actief sinds 04 Feb. 2009
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 22282

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 09 November 2017

Kroatie, Frankrijk, Hamburg, Cuba

03 September 2017 - 08 September 2017

Frankrijk; La Rochele, Ile de re & Bordeaux

01 November 2011 - 31 December 2011

Azie

16 Maart 2011 - 02 April 2011

En dan is het nu tijd voor Noord Amerika

15 September 2009 - 05 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: